iBOK – Internetowe Biuro Obsługi Klienta
iBOK – Internetowe Biuro Obsługi Klienta – to bezpłatny serwis internetowy stworzony dla klientów firmy Wodociągi Kłodzkie Sp. z o.o.
Dzięki serwisowi iBOK mogą Państwo bez konieczności wychodzenia z domu uzyskać wszystkie potrzebne informacje związane ze świadczonymi przez naszą firmę usługami.
Z dowolnego miejsca o dowolnej porze, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, nasz system iBOK pozostaje do Państwa dyspozycji.
Indywidualne konto w iBOK umożliwia między innymi przeglądanie:
- wystawionych faktur
- zawartych umów
- rozliczeń i płatności
Internetowe Biuro Obsługi Klienta (iBOK) pozwala również na:
- samodzielne uruchomienie bezpłatnej usługi eFaktura
- samodzielne podawanie odczytów wodomierzy
- analizę zużycia wody
- zgłaszanie wniosków i reklamacji
Zapraszamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta.
Zaloguj się do iBOK na stronie : Logowanie do iBOK
Nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się na stronie: Rejestracja w iBOK