Zmiana danych w umowie
Zmiana danych Odbiorcy Usług może nastąpić poprzez:
■ złożenie podania o zmianę danych w Biurze Obsługi Klienta “Wodociągów Kłodzkich” wraz z kserokopią dokumentu potwierdzającego zmianę danych;
■ przesłanie stosownej informacji pocztą, faksem lub drogą elektroniczną na adres bok@wodociagi-klodzkie.pl wraz z kserokopią dokumentu potwierdzającego zmianę danych;
UWAGA !
Zmiany adresu zamieszkania i adresu korespondencyjnego można dokonać wyłącznie w formie pisemnej.
Jeżeli zmiana danych nastąpiła w wyniku zmiany:
■ nazwiska – należy załączyć kserokopię dowodu osobistego lub kserokopię aktu małżeństwa;
■ nazwy firmy – należy załączyć aktualny REGON / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej / KRS;
■ adresu siedziby firmy – należy załączyć aktualny REGON / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej / KRS;
■ adresu przyłącza – należy załączyć decyzję administracyjną o zmianie lub nadaniu numerów porządkowych;
UWAGA !
Zmiany danych Odbiorcy Usług zawartych w umowie, może dokonać osoba pisemnie upoważniona przez Odbiorcę tj. osoba posiadająca jego pełnomocnictwo.