środa, 20 listopada, 2024
iBOKInformacje

iBOK mobile – Internetowe Biuro Obsługi Klienta w telefonie

iBOK mobile – to bezpłatna aplikacja umożliwiająca korzystanie z Internetowego Biura Obsługi Klienta na urządzeniach mobilnych.

W celu korzystania z iBOK na urządzeniach mobilnych należy:

  • posiadać konto w systemie iBOK
  • posiadać zainstalowaną na urządzeniu mobilnym aplikację ibok MOBILE

Aplikacja ibok MOBILE dostępna jest w Google Play i App Store.

Podczas pierwszego uruchomienia aplikacji należy wykonać szybką konfigurację.


W polu tekstowym „Wprowadź adres swojego iBOK” wpisujemy adres: https://ibok.wodociagi-klodzkie.pl
lub skanujemy poniższy kod QR

Następnie zatwierdzamy przyciskiem „Zapisz konfigurację”

W celu zalogowania się do aplikacji korzystamy ze swoich danych dostępowych do susyemu iBOK (numer klienta, hasło).

Zapraszamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta.