iBOK mobile – Internetowe Biuro Obsługi Klienta w telefonie
iBOK mobile – to bezpłatna aplikacja umożliwiająca korzystanie z Internetowego Biura Obsługi Klienta na urządzeniach mobilnych.
W celu korzystania z iBOK na urządzeniach mobilnych należy:
- posiadać konto w systemie iBOK
- posiadać zainstalowaną na urządzeniu mobilnym aplikację ibok MOBILE
Aplikacja ibok MOBILE dostępna jest w Google Play i App Store.
Podczas pierwszego uruchomienia aplikacji należy wykonać szybką konfigurację.
W polu tekstowym „Wprowadź adres swojego iBOK” wpisujemy adres: https://ibok.wodociagi-klodzkie.pl
lub skanujemy poniższy kod QR
Następnie zatwierdzamy przyciskiem „Zapisz konfigurację”
W celu zalogowania się do aplikacji korzystamy ze swoich danych dostępowych do susyemu iBOK (numer klienta, hasło).
Zapraszamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta.